Vstupenky si môžete zakúpiť aj bez registrácie / vytvorenia účtu.
Na jednu objednávku je zvyčajne možné zakúpiť maximálne 15 vstupeniek. Maximálny počet môže byť ovplyvnený špecifickými podmienkami jednotlivých podujatí.
Objednávka v košíku nie je záväzná. Ak do 20 minút nezaplatíte a nedokončíte objednávku, vstupenky sa automaticky uvoľnia a objednávka sa zruší.
Rezervácia vstupeniek nie je možná.
Vstupenky nie je potrebné tlačiť, pretože naše digitálne vstupenky obsahujú QR kód, ktorý pri vstupe na podujatie jednoducho ukážete na displeji mobilného telefónu. Odporúčame preto, aby ste si stiahnuté vstupenky pripravili vopred.
Áno, môžete si zakúpiť vstupenky na viacero našich podujatí súčasne. Stačí si vybrať podujatia, ktoré vás zaujímajú, a pokračovať v objednávke pre každé z nich
Pokiaľ nie je v popise podujatia uvedené inak, na dané podujatie sa nevzťahujú žiadne zľavy. Dôležité je tiež poznamenať, že každý návštevník podujatia musí mať vlastnú vstupenku.
QR kód je špeciálny kód, ktorý v sebe obsahuje informáciu o podujatí a vstupenke. Každá vstupenka obsahuje unikátny QR kód. Po vstupe a overení špeciálnou čítačkou sa kód na vstupenke deaktivuje a nie je možné ho použiť viac krát. Je dôležité, aby ste svoju vstupenku (QR kód) nenechali skopírovať inou osobou, nezverejňovali fotografie vstupeniek na sociálnych sieťach a nevytvárali zbytočné kópie, predídete tým zneužitiu Vašej vstupenky. Pre niektoré podujatia môžu byť alternatívou ku QR kódu aj čiarové kódy.
Vždy si so sebou vezmite len to najnutnejšie, aby ste sa vyhli radom a zbytočným problémom pri vstupe. Na koncerty a festivaly si nesmiete brať občerstvenie (vrátane vody), dáždniky, stoličky, zvieratá, nože alebo iné zbrane či omamné látky.
Platobná karta – Akceptujeme karty Visa a Mastercard. Platba je realizovaná prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány.
Rýchly bankový prevod – Podporujeme okamžité bankové prevody cez TatraPay, VÚB, UniCredit, SporoPay a Poštovú Banku. Po výbere tejto možnosti budete presmerovaní na internet banking vašej banky, kde jednoducho potvrdíte platbu. Všetky údaje o platbe, vrátane čísla účtu, variabilného symbolu a sumy objednávky, budú automaticky predvyplnené.
Google Pay – Pre rýchlu a bezpečnú platbu môžete využiť digitálnu peňaženku Google Pay.
Platba prevodom nie je možná. Objednávku je potrebné uhradiť online priamo v procese objednávky.
Po úspešnej realizácii platby vám na e-mail uvedený v objednávke zašleme potvrdenie o úspešnej platbe spolu so zakúpenými vstupenkami. Ak potvrdenie neobdržíte, skontrolujte aj nevyžiadanú poštu (spam). V prípade, že vstupenky nenájdete, kontaktujte nás na podpora@superticket.sk (Po-Pi: 09:00-16:00) alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke. V správe, prosím, uveďte meno a e-mail objednávateľa.
Uistite sa, že máte správne číslo karty, dátum platnosti a 3-miestny bezpečnostný kód CVC. Okrem toho skontrolujte, či máte vo svojom internetovom bankovníctve povolené platby kartou online a či máte nastavený limit pre tieto platby. Ak máte všetko správne nastavené, platba by mala prebehnúť bez problémov.
Ak platba opakovane neprebehne a všetky zadané údaje karty sú správne, odporúčame vám obrátiť sa na svoju banku a overiť si, či vaša karta podporuje nákupy online a či máte nastavený limit pre tento typ platby. Objednávku musíte uhradiť len spôsobmi uvedenými priamo v procese objednávky.
Aby ste sa vyhli problémom s doručením, odporúčame použiť e-mailové služby ako Gmail, iCloud alebo ProtonMail, ktoré spoľahlivo prijímajú naše správy. Naopak, Yahoo, Outlook (Hotmail, Live) a AOL častejšie blokujú alebo filtrujú e-maily do spamu, čo môže spôsobiť, že vaša vstupenka nepríde. Ak ste nedostali potvrdzujúci e-mail, odporúčame vám skontrolovať aj priečinok s nevyžiadanou poštou (spam).
Ak potvrdenie objednávky stále nenájdete, kontaktujte našu podporu na adrese podpora@superticket.sk (Po-Pi: 09:00-16:00) alebo použite kontaktný formulár na webovej stránke. V správe, prosím, uveďte meno a e-mail objednávateľa, prípadne číslo objednávky.
Podľa Všeobecných obchodných podmienok je storno zakúpených vstupeniek možné len v prípade zmeny dátumu/času alebo miesta konania podujatia alebo v prípade úplného zrušenia podujatia organizátorom. Ak dôjde k niektorej z týchto zmien, automaticky vás informujeme a riešime ďalšie kroky.
O zrušení alebo preložení podujatia Vás budeme včas informovať na Vami zadanú e-mailovú adresu. V prípade zrušenia podujatia má držiteľ vstupenky nárok na vrátenie peňazí spôsobom určeným Organizátorom.
Vstupenky Vám budú zaslané automaticky na Vami zadanú e-mailovú adresu ako príloha e-mailu od odosielateľa vstupenky@superticket.sk. Každá vstupenka slúži na jednorazový vstup.
Vstupenky nie sú viazané na meno. Ak ich chcete darovať, stačí preposlať e-mail so vstupenkami. Pozor! Každá vstupenka sa dá použiť len raz!
V prípade zrušenia podujatia vám vrátime peniaze výhradne na účet, z ktorého bola objednávka zaplatená. Nie je potrebné zasielať žiadne ďalšie údaje, ako je IBAN alebo číslo účtu, všetky informácie budú spracované automaticky na základe pôvodnej platby.
Výmena lístkov je možná, ale žiadame vás, aby ste nás o tejto zmene informovali najmenej týždeň pred konaním podujatia. Pri výmene je potrebné uviesť:
- Meno a e-mail, na ktoré bola objednávka vytvorená
- ID objednávky
- Mesto, do ktorého chcete lístky vymeniť
- Požiadavky na konkrétne miesta na sedenie, ak je to relevantné
Výmena je možná len v rámci rovnakej cenovej kategórie lístkov ako boli pôvodne zakúpené. V prípade, že sú voľné len lístky v nižšej cenovej kategórii, výmena je stále možná, avšak rozdiel v cene nevraciame.
Výmena lístkov je možná iba na rovnaké podujatie (do iného mesta), ako máte zakúpené vstupenky (t.j. lístky z jedného koncertu nie je možné vymeniť na úplne iné podujatie).
Všetky žiadosti o výmenu lístkov riešime výhradne e-mailom na: podpora@superticket.sk (Po-Pi: 09:00-16:00).
V prípade, že máte záujem o spoluprácu, kontaktujte nás na marketing@tvojashow.sk (Po-Pi: 09:00-16:00).