Obchodné podmienky pre predaj vstupeniek
SUPERTICKET, s.r.o.
so sídlom: Holečkova 789/49, Smíchov, 150 00 Praha 5
IČO: 17555710
záznam v obchodnom registri, spisová značka: OR v Praze pod spisovou značkou C373064
Na predaj tovaru (vstupeniek) spoločnosť Superticket, s.r.o. zabezpečuje výhradný predaj vstupeniek pre agentúru tvojaSHOW.sk prostredníctvom online obchodu umiestneného na internetovej adrese www.superticket.sk
Úvodné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") SUPERTICKET, s.r.o. so sídlom na Holečkova 789/49, Smíchov, 150 00 Praha 5 , IČ: 17555710, zaregistrované v obchodnom registri so spisovou značkou: OR v Praze pod spisovou značkou C373064 (ďalej len "predávajúci") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods 1 zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník (ďalej len "občiansky zákonník") vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "kúpna zmluva") uzavretej medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len "kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je prevádzkovaný predávajúcim na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese www.superticket.sk (ďalej len "webová stránka").
Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho pri predaji vstupeniek na akékoľvek kultúrne, spoločenské, športové alebo iné podujatia (ďalej len "Podujatia") prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného na webovej stránke.
Kontaktovanie predajcu znamená kontaktovanie poverenej osoby telefonicky na jej konkrétne telefónne číslo alebo e-mail, ak je kupujúcemu známe, alebo na všeobecné telefónne číslo alebo e-mail uvedené v sekcii Kontakty na webovej stránke.
Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy uzavretej medzi kupujúcim a predajcom. Kupujúci nákupom vstupeniek súčasne potvrdzuje, že sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a že si výslovne uvedomuje, že tieto obchodné podmienky sú súčasťou zmluvného dohovoru medzi ním a predajcom.
Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je záväzok predajcu dodávať kupujúcemu vstupenky v požadovanom počte na jím zvolené Podujatie a záväzok kupujúceho uhradiť predajcovi vstupné za vstupenky.
Kúpna zmluva je uzavretá zaplatením vstupného zo strany kupujúceho.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu vstupenky bez zbytočného odkladu po zaplatení vstupného, pričom v prípade nákupu cez internet budú vstupenky dodané v elektronickej podobe na e-mail zadaný kupujúcim. Kupujúci nemá nárok na dodanie vstupeniek skôr, ako bude uhradená cena za vstupenku na Podujatie v plnej výške na bankový účet predajcu.
Doručením vstupeniek kupujúcemu zo strany predajcu sú všetky záväzky predajcu vyplývajúce z kúpnej zmluvy splnené.
Vstupenky nie sú zasielané poštou, ani na dobierku.
Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti s Podujatím, na ktorom sú vstupenky zakúpené
Predávajúci je organizátorom jednotlivých Podujatí, na ktoré sú vstupenky predávané. Nákupom vstupenky na Podujatie vzniká právny vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim ako organizátorom tohto Podujatia. Predávajúci nesie zodpovednosť za plnenie povinností organizátora podujatia, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a predávajúcim ako organizátorom Podujatia.
Kupujúci sa nákupom vstupenky zaväzuje dodržiavať pravidlá stanovené predávajúcim ako organizátorom Podujatia. Ďalej sa kupujúci nákupom vstupenky zaväzuje podrobiť prevádzkovému a návštevnému poriadku miesta konania Podujatia.
Predávajúcemu ako organizátorovi každého Podujatia je výhradné právo na zmenu jeho programu, termínu a miesta konania. Nákupom vstupenky berie zákazník toto právo predávajúceho ako organizátora na vedomie.
Za platnosť a pravosť vstupeniek zakúpených mimo webovej stránky predávajúceho nezodpovedá.
Postup pri nákupe vstupeniek a platobné podmienky
Cena za každú vstupenku je uvedená pri každom Podujatí samostatne. Pri každom Podujatí sú uvedené aj prípadné vedľajšie poplatky spojené s nákupom vstupenky.
V prípade nákupu vstupenky prostredníctvom webovej stránky je platba za vstupenku možná len platobnou kartou, ktorá umožňuje vykonávať nákupy platobnou kartou cez internet, alebo bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.
a. S Vašimi reklamáciami sa obráťte na e-mail podpora@superticket.sk alebo na tel.: +421 918 967 940 (Po-Pi 09:00-16:00).
b. V prípade nákupu prostredníctvom platobnej brány GoPay môže kupujúci využiť nasledujúce kontaktné údaje na prípadné reklamácie alebo otázky k platbám: GoPay s.r.o., Pražská třída 1247/24, 370 04 České Budějovice, E-mail: podpora@gopay.cz, Tel.: +420 387 685 123, Web: https://www.gopay.com
Predávajúci nezodpovedá za prípadné náklady kupujúceho spojené s nákupom vstupenky vyplývajúce zo zmluvného vzťahu kupujúceho a banky, ktorá kupujúcemu vydala platobnú kartu, prípadne ktorá vedie pre kupujúceho bankový účet, prostredníctvom ktorého vykonal kupujúci úhradu vstupného.
Vstupenky sa na dobierku nezasielajú.
Odstúpenie od zmluvy
V súlade s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov nemá kupujúci právo od zmluvy uzatvorenej medzi kupujúcim a predávajúcim odstúpiť podľa ustanovenia § 1829 občianskeho zákonníka (odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodov), a to vzhľadom na to, že sa jedná o zmluvu o využití voľného času a plnenie je podnikateľom, teda v tomto prípade organizátorom Akcie, poskytované v určenom termíne.
Reklamačný poriadok
1.Všetky reklamácie vstupeniek zakúpených prostredníctvom webových stránok sa riadia týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom uvedeným v tomto článku 6.
2. Kupujúci má nárok na vrátenie vstupného za vstupenku len v nižšie uvedených prípadoch a za nižšie uvedených podmienok.
3.Kupujúci nemá nárok na výmenu vstupenky. V prípade poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia alebo iného znehodnotenia vstupenky nebude vstupenka nahradená novou a kupujúcemu nebude poskytnutá náhrada.
4.Predávajúci nezodpovedá za to, že vstupenka nebude kupujúcemu doručená z dôvodov ležiacich na strane kupujúceho, najmä potom z dôvodov, že nebude možné vstupenku doručiť na e-mail kupujúceho (napr. preplnená schránka, spam filter atď.).
5.V prípade, že kupujúci neobdržal vstupenku najneskôr do 2 hodín po úplnom uhradení vstupného, t.j. pripísaní plnej predajnej ceny vstupenky na účet predávajúceho, je povinný neodkladne, najneskôr však do 48 hodín od dňa uplynutia vyššie uvedenej lehoty na doručenie vstupenky, kontaktovať predajcu a oznámiť mu, že neobdržal uhradenú vstupenku. Na tieto účely je kupujúci povinný poskytnúť predajcovi meno a e-mail, ktorý uviedol ako kontaktné, resp. identifikačné údaje pri nákupe vstupenky. V prípade, že predávajúci zistí, že vstupenka skutočne nebola kupujúcemu doručená, bude ďalej postupovať spôsobom uvedeným nižšie v tomto odseku 5.
a.) Predávajúci sa zaväzuje najneskôr do 24 hodín, najneskôr však 1 hodinu pred konaním Akcie, zaslať kupujúcemu znovu vstupenku na kupujúcemu zadaný e-mail.
b.) V prípade, že už došlo k uskutočneniu Akcie, zaväzuje sa predávajúci vrátiť kupujúcemu uhradené vstupné, a to najneskôr do 14 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.
6.V prípade nemožnosti uskutočnenia Akcie vplyvom zásahu vyššej moci (napr. živelné pohromy, štrajky, vojna, mobilizácia, povstanie, pandémia, atď.) si predávajúci vyhradzuje právo na presunutie alebo úplné zrušenie Akcie. V prípade presunutia akcie na iný termín zostáva vstupenka platná na tento zmenený termín a kupujúci nemá právo na vrátenie vstupného alebo výmenu vstupenky.
7. V prípade, že zo strany predajcu ako organizátora dôjde k presunutiu alebo úplnému zrušeniu Akcie, bude kupujúci, ktorý predajcovi poskytol svoj kontakt (e-mail, telefón, poštová adresa, fax atď.), prostredníctvom tohto kontaktu oboznámený o tom, že Akcia je zrušená. Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za to, že ho nebude možné prostredníctvom tohto kontaktu včas kontaktovať alebo ak kupujúci obdrží včas odoslané oznámenie o zrušení Akcie s meškaním. Predávajúci taktiež nezodpovedá za to, že táto informácia nebude včas odovzdaná tretej strane.
8.Ak zo strany predajcu ako organizátora dôjde k úplnému zrušeniu Akcie, bude predávajúci vracať nižšie opísaným spôsobom vstupné v plnom rozsahu.
9.V prípade splnenia podmienok na vrátenie vstupného podľa odseku 8 tohto reklamačného poriadku bude vstupné kupujúcemu vrátené prostredníctvom platobnej karty, ktorou bola uskutočnená úhrada vstupného, a v prípade platby bankovým prevodom na bankový účet, z ktorého bolo vstupné zaslané. K vráteniu plnej ceny vstupného uhradeného kupujúcim dojde najneskôr do 14 dní od dňa, kedy došlo k zrušeniu Akcie.
10.S Vašimi reklamáciami sa obráťte na e-mail: podpora@superticket.sk alebo na tel.: +421 918 967 940 (Po-Pi 09:00-16:00).
Ochrana osobných údajov
1.Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho s cieľom plniť zmluvný vzťah medzi ním a kupujúcim v súlade s článkom 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2017/679 o ochrane osobných údajov, a to v rozsahu, v ktorom mu ich kupujúci poskytol; v maximálnej možnej miere sú to: meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo a číslo bankového účtu alebo platobnej karty. Minimálny rozsah osobných údajov, ktorý si predávajúci vyhradzuje ako podmienku uzatvorenia zmluvy a v ktorom je kupujúci povinný poskytnúť svoje osobné údaje, tvoria tieto osobné údaje: meno a priezvisko, e-mailová adresa. Číslo bankového účtu alebo číslo platobnej karty sú evidované bez viazania na ostatné osobné údaje v účtovníctve na bankových výpisoch predávajúceho a tieto osobné údaje ďalej nie sú akýmkoľvek spôsobom spracúvané.
2.Konkrétne ide o tieto účely spracovania osobných údajov:
a.) doručenie vstupenky kupujúcemu a zasielanie informácií o zmenách pri Akciách alebo vstupenkách;
b.) identifikácia kupujúceho v prípade riešenia reklamácií podľa reklamačného poriadku uvedeného v článku 6.
3.Kupujúci zadáva svoje osobné údaje prostredníctvom webových stránok a softvéru BZUCO e-shop. V prípade nesprávne zadaných údajov (napr. preklep v mene alebo telefónnom čísle) má kupujúci vo vlastnom záujme povinnosť kontaktovať predávajúceho. Predávajúci osobné údaje uchováva po dobu nevyhnutne nutnú, najdlhšie však po dobu 12 mesiacov, a následne osobné údaje mazuje. V prípade, že si kupujúci želá informácie zmazať skôr, môže kontaktovať predávajúceho a požiadať o vymazanie svojich osobných údajov.
4.Predávajúci uchováva na neobmedzenú dobu e-mailové adresy všetkých kupujúcich a využíva ich na zasielanie obchodných správ týkajúcich sa Akcií. Ak si kupujúci nepraje zasielanie obchodných správ, môže ich zrušiť jednoducho odpoveďou e-mailom, v ktorej napíše, že nechce naďalej dostávať žiadne obchodné správy; v takom prípade je jeho e-mailová adresa následne odstránená z mailing listu. Kupujúci tiež môže na vyjadrenie nesúhlasu so zasielaním obchodných správ priamo kontaktovať predávajúceho.
5.Predávajúci vedie štatistiky o počte vstupeniek predaných na jednotlivé Akcie v jednotlivých rokoch. Podkladom pre tieto štatistiky sú osobné údaje kupujúcich, ktoré však sú plne anonymizované prostredníctvom softvéru BZUCO e-shop a nie je možné z nich spätné identifikovať kupujúceho.
6.Na Akciách sú predávajúcim ako organizátorom získavané snímky a krátke audiovizuálne záznamy s cieľom propagácie Akcií na internete. Predávajúci sa snaží v rámci fotografovania a filmovania v maximálnej možnej miere zachovať súkromie návštevníkov. Ak si kupujúci všimne, že sa nachádza na nejakej záber a je na ňom zreteľne rozpoznateľný, môže kontaktovať predávajúceho a požiadať, aby dodatočne urobil technické opatrenia, s pomocou ktorých bude dotknutý kupujúci ako návštevník anonymizovaný, a to najmä umelým rozmazaním svojej podoby.
7.Kupujúci je oprávnený kedykoľvek obrátiť sa so žiadosťami alebo sťažnosťami týkajúcimi sa spracovávaním jeho osobných údajov na predávajúceho, prípadne na Úrad na ochranu osobných údajov.
Záverečné ustanovenia
Ak by sa ukázalo, že niektoré z ustanovení týchto obchodných podmienok a reklamačného poriadku je neplatné alebo neúčinné, neovplyvní to platnosť a účinnosť ostatných ustanovení týchto obchodných podmienok a reklamačného poriadku, ktoré sú oddeliteľné od neplatného alebo neúčinného ustanovenia.
Predávajúci je oprávnený kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky.
Všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a reklamačného poriadku a zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia českým právnym poriadkom.
V Prahe, dňa 31.1.2024, vydal SUPERTICKET, s.r.o.